فقطططططططططط بخند

كي از ضدحال هايي كه اميدوارم ديگه تكرار نشه اينه كه...
بشيني بند پوتينت رو از سي تا سوراخش در بياري...
بعد پوتينت رو واكس بزني...
بعدش جورابتو پات كني...
بعد پوتينت رو پات كني...
بعدش با زحمت بندشو از تو سي تا سوراخش رد كني...
بعد بندشو محكم گره بزني كه بري...
يهو كف پات؛ شروع به خارش بكنه‏!‏‏!‏‏!
.
حالا تصور كنيد هي پاتون رو محكم ميكوبيد به زمين تا اين حس خارش برطرف بشه؛ ولي انگار كه نه انگار...
بعدش با اينكه حال نداريد؛ ميخوايد پوتينتون رو بيرون بياريد و پاتون رو بخارونيد كه متوجه ميشيد گره كور خورده‏!‏‏!‏‏!
آخه من سرم رو به كدوم ديوار بكوبم كه بتونش سفت تر باشه؟‏!‏


یه فامیل داریم ۲۸ ساله بیکاره!
اگه دو سال دیگه بیکار بمونه بازنشسته میشه؟
.............................................. 
 
پدر و مادر عزیز
اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم
و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم
الزاما معنیش این نیست که
از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما !
با تشکر فراوان !
....................................
 
اگه پنج تا دونه پاستیل داشته باشم و دوستم دو تاش رو برداره
من میمونم و یه دوست مرده و پنج تا دونه پاستیل
درس حساب کردم !؟
...........................................................
یه وقتایی هم هست سر کلاس از بغل دستیت میپرسی چیزی میفهمی ؟
اونم میگه نه بابا
ینی اون لحظه انگار دنیا رو بهت دادن  
.....................................................................
 
 

یادتونه سر کلاس تخته پاک کن رو خیس می کردیم می کشیدیم رو تخته فکر می کردیم خیلی تمیز شد بعد که تخته خشک می شد می دیدم چه گندی زدیم…






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: طنز ، بخندیم ، ،

تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392 | 22:8 | نویسنده : zahra |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.